äntligen hemma!

denna dagen har känts så lång. Steg upp tidigt för att mamma skulle komma och sen inte hemma förrens nu.... har lite dåligt samvete, eller mycket dåligt samvete för jag gick aldrig och la en påse med djungelvrål i cajsas brevlåda, men får se till att fixa det imon för då är jag ledig:D Sen imon kommer Malin med, åh imon kommer det bli en reunion( hur det nu stavas) dag! Vi gör ett snabb efterlängtad återförening! fast denna gången känns det lite extra speciellt för nu har vi alla pojkvän! åh herregud vi tre som trodde vi skulle dö singlar, men icke! så ni singlar som börjar tappa tron på kärleken, ge inte upp;D

men det ska iallafall bli superduper kul att träffas! 

dreamteam
 

natti natti ska sova nu så jag är riktigt pigg imon på min ledig dag!

(det är faktiskt ganska många som läser bloggen, men pinsamt få som kommenterar;))


Kommentarer
Postat av: Mammsan katarina

Gomorron!

Ha en härlig ledig dag med "de dina"...

puss min skatt!

2009-04-15 @ 08:21:33
Postat av: Malle

jag var aldrig så orolig, värre var det med dig och Cajsa.. ;) roligt var det att ses iallafall. puss på dig

2009-04-19 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0