färdiga!!!

äntligen så är allt på plats... eller iallafall i rätt lägenhet för att säga att ALLT är på rätt plats i nya lägenheten skulle verkligen vara till att ljuga! men idag har nog varit världens längsta dag, målat allt i lägenheten en gång till och sen flyttat allt från andra lägenheten hit. Vårt nya hem, åh jag älskar det redan!
nu har jag lovat daniel att massera honom, stackarna har fått måla alla tak så hans rygg har fått ta lite stryk!
imon ska jag ha lite rå-om-mig-själv-dag, men bara lite. för dan börjar med tvättid klockan sju till tio.... men sen ska jag fixa mina förstörda naglar och sen ska jag nog kunna hitta på något mer för att rå om mig själv lite. från det ena till det andra men på söndag kommer mammi hit och vi ska fixa o dona lite jag längtar såååååå!

nu ska jag ta mig an älsklingens rygg!

pussåheeeej

Kommentarer
Postat av: Mammsan katarina

...å jag längtar med sååååååå :-))))) puss min skatt!

2009-04-23 @ 14:21:34
Postat av: niklas och gustav!

Ser ju skitbra ut! vi vill ha fler bilder dock. Men vi hanger med pa tomas ledin grejen. Ska du kopa biljetter nu sa far du garna lagga ut for oss sa overfor vi pengar harifran sen! :) kramar

2009-04-24 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0