fredag!

solen lyser himlen är blå, vad det är skönt att leva då....ja och hur nu den låten går:)
sitter just nu på min "gamla" balkong och och samlar (sol)energi för att ge mig på garderoben, jag fruktar det lite för hur som helst måste man alltid sortera bort några plagg och jag har lite separations ångest till mina kläder.... men jag har hyrt en feel good film med så jag hoppas att det ska dempa ångesten lite! 
idag har vi fått nycklarna till lägenheten, åhh den är så fin eller den kommer bli jätte fin, hoppas jag iallafall! men vi hittade ju givetvis saker som det var slarv med, det var te.x flottigt damm bakom kylskåpet och gammal skäggstubb i badrumsskåpet.... inte så mysigt men men på med städhandskarna!
ikväll när daniel slutat så ska vi förbereda allt för målningen som att spackla och tejpa över lister och lite sånt smått o gott, men jag måste erkänna att jag ser inte fram emot det projektet jätte mycket, jag vill ju att allt bara ska vara klart! 

näe jag måste nog gå inte nu och ge mig på garderoben=( 

hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsan katarina

......tur att inte jag är där...hehehe...en jäkel på att rensa....:-*

2009-04-17 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0