go mojjon go mojjon!

har extremt mycket sand i ögonen idag kan jag ju säga(= att jag är svintrött) men mammi kommer snart och hon ska inte få se min mörk sida såhär tidigt på morgonen! även om vi håller på att flytta och det är saker överallt så kan man ju ha det lite upp plockat, så jag måste upp nu snart innan mammsen kommer och göra en stig åt oss så vi kan röra oss omkring i lägenheten.
som ni märker är jag inte och hämtar cajsa, men det är för att hon skulle bli en timme sen med flyget. Då hade mamma fått sitta ute i trapphuset och vänta på mig i en timme nästan, och det kändes lite väl elakt. Tänkte att jag skulle gå bort till cajsas lägenhet och lägga ner lite svenskt godis och lite så i hennes brevlåda iallafall!

jag borde väll pallra mig upp ur sängen! för idag ska jag och mamma rensa min garderob plus att jag ska introducera henne för Birka bullen så det känns som jag måste förbereda lite här hemma!

hörs senare pusssilipuss


här är en del min fina familj när vi är i Frankrike:D

här är min fina familj:)

Kommentarer
Postat av: niklas o gustav

horru vad blir din nya adress? vi maste ju ha den om ni ska fa nagra vykort!

2009-04-14 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0