gooo morrron!

då var det torsdag igen, veckorna går så snabbt. Jag vet inte varför men jag vaknar så himla tidigt nu för tiden, det är i och för sig skönt för man får ut mycket av dagen men det är dessto jobbigare när jag jobbar till elva i kväll.
Jag summerade inte min gårdag igår så tänkte jag gör nu istället! 
Dagen började med att jag fyllde tre eller fyra flyttkartonger med grejer och kollade på en säsong sex and the city(har bara två säsonger kvar nu). Det är ju så segt att packa, men det roliga är att man hittar saker och foton man glömt. Eter det begav jag mig  ner till stan för att möte upp Mallan och hennes pojkvän, en riktigt trevligt grabb dedär;D Vi fikade lite och bara pratade en massa. Jag han även fynda lite saker på gina, är egentligen desperat behov av lön just nu, men kände mig ändå tvungen att fynda=) 
efter det så åkte jag ut till sofia så hon kunde fixa till mina naglar, malin var där med så det var mysigt. men sen gav vi oss ju ut på dagens äventyr, men ett väldigt kort sådant. malin o sofia hade lånat longboards och det var var fint väder ute så jag kände inte för att åka hem och ville också följa med ut. Jag var inte jätte sugen på att springa efter dom, så jag fick låna sofias inlines som var i storlek 38 och jag har storlek 40 i mina, då ni kan ju själva tänka er hur klämda mina stackars tår blev. Och det var även därför äventyret blev så kort:)

nä nu ska jag stiga upp och göra lite nytta innan jag ska ge mig av till jobbet....

lägger upp lite bilder från gårdagen med!


ute på äventyr

på äventyr



Kommentarer
Postat av: malin

vafan e de för bilder haha vi ser helt mongo ut :D

2009-04-16 @ 15:05:43
URL: http://mjaouliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0