härliga vår!

nu är det en halv evighet sedan jag skrev, men flytten har tagit all min tid! nu har jag rymt till växjö för att passa på att träffa alla! är ledig nu sex dagar så det är hur skönt som helst!
lägenheten tycker jag blev dömysig, men daniel var väll lite sisådär men vi får väll flytta runt lite mer sen när jag kommer hem igen:)
nu sitter jag hemma i växjö o ute i solen och bara njuter. det är skönt att vara hemma och bli ompysslad lite dåodå. nu ska jag sitta i solen tills det är ax att hämta min käre bror alfons i skolan. sen hoppas jag att det blir grillning och efter det blir det ett par cider med tjejerna på stan.
men det är en stor dag idag..... vet ni vad som händer?! jag ska hämta min bil:D:D åhh jag längtar så mycket! 

det blir inga bilder upplagda nu när jag är i växjö för såg att jag glömt både mobil,data och kamera laddare plus sladden så jag kan lägga upp bilder. men ska ta en massa bilder så det kommer en hel drös sen när jag kommer tillbaka till kära helsingborg!

ha en underbar dg och hoppas solen lyser på er med!

kramkram 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

goddagens tjejen! hoppas att allt är bra med dig idag!?

2009-04-29 @ 12:05:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

det är så där. det va bra tills slutet av svenska-lektionen.

2009-04-29 @ 14:12:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till bilen :D eller vad man säger haha

du e saknad här hemma :) ha de kalas gumman. puss <3

2009-04-29 @ 16:12:43
URL: http://mjaouliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0