ledig!

det är så jobbigt när man vaknar i ett ryck och tänkter : nej! vad är klockan? har jag försovit mig? men sen att man i nästa mening kommer på: nej juste jag är ledig idag! det var nämligen precis så min morgon började:) 
Idag är ju den dagen då har jag så mycket att göra. Jag ska inte bara träffa malin o cajsa utan jag måste även packa ner lite mer saker och vi får trots allt tillgång till lägenheten på fredag:D. Sen lite senare idag så ska jag även gå och fixa till mina naglar så dom blir lite sommarsnygga.

nu näe nu ska ge mig på lite flyttlådor och fylla dom, såå tråkigt. Man upptäcker verkligen att man har mer saker än vad man tror!

höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0