lördag!

äntligen helg och solen skiner plus att jag är ledig:D sitter och väntar på daniel för vi ska ut och powerwalka i det fina vädret! Han var ute igår så jag har fått dra han upp ur sängen.... men nu är han äntligen uppe. I veckan har jag jobbat och dagarna har bara gått, har kommit igång med träningen med igen så det är skönt att få in lite rutin på det!

Idag tror jag att det kommer bli en jätte rolig dag. Först nu då så ska jag o daniel har lite sambo liv fram till fyra. Sen kommer mamma Maret (daniels mamma) och fyra av min arbetskollegor. Så ska hon försöka sälja lite MaryK till oss. Sen ska vi göra tacos och efter det blir det party all night long:) Men eftersom det ska vara tjejfest så har jag mutat Daniel med att han kan få flytta in datan i sovrummet och det gick han med på, och sen att han fick smaka på tacosen. 

nähä nu är han klar så vi ska ge oss ut i det fina vädret!


hade så bra pusssåheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0