måndag, igen!

veckorna går snabbt nu, jag har ju har ju bara skrivit i bloggen en gång sen förra måndagen, icke bra!

nu sitter jag på min balkong och tar vara på vårsolen, kan inte bestämma mig om jag fryser eller tycker det är varmt. Har varit ute nu på morgonen på en powerwalk, det var tungt idag men skönt!:) idag börjar jag inte jobba förrens halv sex, vi ska besiktiga vår nya lilla söta lägenhet och då vill jag gärna vara med. Litar på Daniel men jag vill också vara med. 

I helgen har jag både tagit det lugnt och umgåtts med mina jobbkompisar. I lördags hade vi hel dag. Så dom kom vid fyra så hade vi lite MaryK, Daniels mamma var här och sålde på oss:). Jag köpte en rengörings kräm, återfuktandekräm, sminkborttagning för ögonen och en fondation, super bra vad dom! sen efter det gjorde vi tacos, och drack en massa drinkar cider o andra go saker. Vi skulle egentligen ha bara tjejkväll, för jag hade slängt in daniel i sovrummet så han fick sätta in datan där. Men sen ringde en kompis från Växjö, Marcus, och där sprack det för han fick med komma och efter det kom även Pär Cajsas pojkvän o två killar från jobbet Adas och Bujar. Så Daniel fick med komma ut från sovrummet:) Sen gick vi ut och svängde våra lurviga. Några dansanta timmar senare var vi både trötta och mätta efter den obligatoriska kebaben.


Igår satt jag och Hbg-Malin( som mamma kallar henne, eftersom det finns en växjö- Malin med;)) och hade brunch i min soffa i sju timmar och bara tittade på satc sen åt vi lite marängswiss med:) vi hade en super mysig dag! 

Nu kommer snart Malin så ska vi sola ts på balkongen, alltid trevligt med sällskap!

Ha en underbar dag i solen!

pusssåheeej


Liter bilder från i lördags





 





Kommentarer
Postat av: Malin

du e bäst gumman :) <3

2009-04-07 @ 21:44:32
URL: http://mjaouliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0