måndag!

då var det måndag igen!:) den veckan kommer bli en bra vecka, det känner jag! idag ska vi till Daniels mamma o syster med flera och äta årets första påskmat, för min del. Sen blir det jobb fram till elva (kanske inte lika skoj men men) . Men det är imon det smäller, klockan ringer vid halv fem, sen kommer Pär och hämtar mig så beger vi oss till kastrup för att möta upp CAJSA! åh vad jag ar längtat efter henne! Hon och tre andra kompisar har som jag kanske sagt innan varit ute och rest i tre månader så det ska bli superkul att träffa henne! Honvill ha djungelvrål så fort hon kommer,så det måste fixas idag med:)

Sen efter det så kommer min söta mammis vid halv nio tiden, så ska vi har lite mor o dotter tid fram tills det jag börjar jobba! myspys! Och slutligen på onsdag så kommer Malin från växjö en av mina bästa kompisar med sin pojkvän och ska visa upp han för jag har aldrig träffat den lille rackarn;) Dessutom är jag ledig på onsdag med så det är perfa!

Nu måste jag nog börja ta mig upp ur sängen om vi ska komma i tid till den lilla påskmiddagen!

hörs kanske senare
pussssåheej

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/648660/elinajandel?claim=kvwatn9c8x2">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer
Postat av: Malte den hemliga

haha ojojoj är man omnämnd på Elinas världsblogg :) Längtar efter dig så ska bli roligt att ses, puss å dé

2009-04-14 @ 11:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0