nanni time:)

finally! hemma från jobbet det känns som dagen har varit jätte lång. Först var vi hemma hos mamma maret på en liten påskmiddag, mumma! Jag har lärt mig att ät sill nu så jag får ut lite mer utav maten kring påsk, jul o midsommar. Sen nu har jag varit på jobbet, dagen har ändå varit rätt givande för nu så har jag bestämt mig (tror jag) för att........... köpa mig en bil:D jag bara känner det, att jag måste ha det. Jag är ju super sugen på en peugeot 206 cc, maria är ju stolt ägare till en blå och jag skulle gärna vilja bli en stolt ägare till en röd eller svart. Vad tror ni är det ett bra köp?

näe nu ska jag sova och drömma om min förhoppningsvis blivande lilla pärla!


är hon inte underbar?:D

min lilla pärla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom e skit snygga så slå till vet jag :)

2009-04-14 @ 02:45:37
URL: http://jennnsan.blogg.se/
Postat av: malte

det är ju inga pengar.. bara till å köp!

2009-04-14 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0