onsdag..

satc håller på att ta över mitt liv, sen jag fick låna boxen av sofia har jag sett minst en säsong om dagen innan jobbet. Jag har planerat att jag ska ut och gå och så vidare , men det blir inget med det utan kurar ner mig i soffan med ägg-och randigkaviar-knäckebrödmacka och ett glas mjölk istället...
men imon är jag ledig så då ska jag ta tag i träningen igen, har bokat in en timmes spinning, så det ska bli kul(?!), näe men det är alltid skönt att röra på sig lite.


På lördag ska jag träffa min kära Mary åh det ska bli så kul, jag jobbar visserligen till tre eller fyra men sen ska vi göra oss skitsnygga och gå ut. Brukar vara lite sådär för att gå ut när det är stora helgdagar och så, för det är sååå extremt mycket folk ute men nu ser jag faktiskt fram emot det. Jag har köpt en ny klänning tills på lördag, som jag längtar tills jag får sätta på mig!
Här är den:D


 

 

nu ska jag fortsätta titta på satc innan det är dags att ge sig på arbetskläder och stålhetteskor!:D

 

ha en underbar dag pusssåheeej


Kommentarer
Postat av: sabina

så nu har jag bloggat! ;)

2009-04-11 @ 17:09:51
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0