tisdag, ja snart onsdag!

har precis kommit hem från jobbet, det är alltid så mycket att göra innan alla dessa högtider! Trots finanskriser hit o dit känns det som svenskarna äter som aldrig förr! Jag jobbar nämligen bland annat med att se till så att maten plockas ihop i burarna och sen lämnas på rätt plats så det kan komma till butiken. Idag blev det en lång dag från 14.30-01.00. men det är fina komptimmar!

Vi var och besiktigade vår nya söta lägenhet igår, både jag och daniel är ju både nybörjare och amatörer i den branschen. Förra gången så var det dåligt väder när vi var och kollade på den, men igår lös solen som aldrig förr och tur var väll det för då såg man alla skavanker. Efter mycket om och men fick vi vår vilja igenom. Nymålat i alla rummen plus att om vi betalar 75 kr extra i månaden får vi nya golv med, ingen av oss är något big fan av vita plastgolv.....
Åh jag längtar som en tok nu tills vi ska flytta! Nu när jag kom hem märkte jag att det finns en till som gör det, Daniel har nämligen börjat packa ner saker i lådor nu. Han är som ett litet barn innan julafton, allt ska vara perfekt så tomten kan komma fram så snabbt som möjligt...

Påtal om daniel, jag är helt tok kär i honom, trots vi varit ts i snart 14 månader är jag fortfarande så där extremt längtig och pussig på honom varje dag. Speciellt idag har jag varit extra tok kär! ska hoppa in i sängen nu och pussa lite på han tror jag, en stackarna ska stiga upp 03.45 för då börjar han jobba... Så det får räcka med max tre pussar kanske fem så jag inte väcker han för mycket:)


sov så gott!

pussilipusss



                                                      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0