underbart!

kan inte ni få känslan ibland (eller väldigt ofta hoppas jag) men att livet är precis det underbaraste som finns och det finns inget som är dåligt? den känslan har jag nu! jag har nog världens bästa vänner! har suttit på ett ställe här i växjö som heter delux och småmyst lite, nunär jag kom hem fick jag ett sånt lyckorus att allt bara är för jäkla underbart! har varit och hämtat MIN bil(för nu kan jag faktiskt säga att det är min, för den står parkerad här utanför) och den är världens sötaste! har nog bestämt ett namn på den, Pärlan Mary. Den är döpt efter min goa o bästaste Maria så jag känner att även om hon är i london så är hon med mig hela tiden. och sen lite för att det faktiskt var marias först;D

nu ska jag nana så jag kan leka med min bil heeeeela dagen imon..:Dförresten köpte en super fin långklänning idag med, visar bilder sen när jag är hemma igen och hittat min sladd så jag kan lägga över bilder!

saknar min prins....

kramkram

Kommentarer
Postat av: Mary

Slit den med halsan.... ;)

Looove u and miss u!

2009-04-30 @ 13:50:24
Postat av: Hanna

Va härligt det låter! Förstår verkligen vilken känsla du vill förmedla. Bilen var as nice! och kommer bara att bli bättre om några dagar...=) kör försiktigt bara. puss Hanna

2009-05-01 @ 18:37:08
Postat av: Anonym

Heej, med din personlighet är du bara värd det bästa för du ger alltid allt!! Lev på din goa känsla, och spara den och plocka fram om det skulle behövas! Kör lugnt med Mary Pärlan;-) Kärlek till dej!

2009-05-02 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0