vi kom, vi såg, vi åkte hem....

hemma igen. vi vart fast beslutna om att börja spackla och förbereda inför målningen imon. Sen åkte vi till nya lägenheten, med kinamat, tända ljus och en flaska vin i högsta hugg. Vi äter och tänder ljus och har hur mysigt som helst, när vi ätit upp så lyfter jag vinglaset mot munnen men kommer på att jag för tusan kör bil. Vinsugna som vi är så åkte vi hem till den gamla lägenheten tände lite ljus i sovrummet för att jag smarthuvud har packat ner alla lampor.. det var ju ljust när jag packade så jag tänkte inte på att det blir mörkt på kvällen.. men vin och tända ljus har verkligen sin charm det med!
fick hela min garderob nerpackad iallafall så någon nytta har jag gjort idag. Men malin tittade förbi med ballerina och varsin glass med så en paus på ett par timmar till på balkongen han jag med.:)
Fick ett par namntips av en "anonym" person med( men jag anar nog vem det är;)) om vad min blivande pärla ska heta. Jag fastnade för Mary eller bluerise haha!


Kommer lite bilder från dagen med..


Stolt målarPrins med färg


Trång hiss vilket jag tycker kan bli lite....



..jobbigt!


mysmat i nya vardagsrummet:D

nu ska jag dricka lite vin! ha en fortsatt mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: malin

ni e ju för söta :D

2009-04-18 @ 00:51:17
URL: http://mjaouliin.blogg.se/
Postat av: Sandra Larsson

Ah vad mysigt det lat! :)

2009-04-18 @ 18:33:52
URL: http://sandrasengland.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

hihi härliga bilder :)

2009-04-18 @ 21:08:41
URL: http://halshammar.se
Postat av: Maret

Ni är söta.men han är faktiskt min prins mest. Jag hade honom först.

2009-04-18 @ 23:04:15
Postat av: Cajsa

Hejsan! Vilken trevlig blogg! :D

allt bra med dig? :)



Ska vi bevaka varandra på bloglovin? (A) alltså bara om du vill.. :)

xx Cajsa

2009-04-19 @ 11:57:13
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: malin i V-town

Hejhej. vad duktiga ni är. jag ser fram emot inflyttningsfesten =)

2009-04-19 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0