47 dagar kvar!

nu är det verkligen bara 47 dagar kvar tills det bär av till det stora landet! men oj vad mkt det är att fixa med innan. Hitta boende, förhoppningsvis jobb, visum ja en massa saker! men det är minst lika mkt att fixa med här hemma... har ju min prins här, som jag kommer sakna jätte mkt, men han har andra planer som han ska utföra och då får jag passa på att flytta;D näe men det kommer bli jätte tomt utan honom! men jag är bara 21 år och måste ta vara på varje år så jag hinner med alla mina mål här i livet!

nu ska jag åka till mitt suuuuuper inspirerande jobb! ska vara där ända till elva ikväll, härligt! men har bara ca 40 dagar kvar där...

nåväl ha en super dag och njut av den sista sommarsolen!

kramkram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0