börjar bli skitnervös!

klockan ringer 4.10 imon ska upp och jobba... men mina ögon går inte att få att blunda!
först idag har jag fattat det.... jag ska verkligen åka till New York, själv, (just för tillfället) bostadslös, (just för tillfället) arbetslös! har kollat på en film som utspelar sig i New York och tittat på lite bilder, och dit ska jag om ja, nästan bara en månad! HERRE MIN GUD!
sen kan folk tycka, hmpf, visst hon flyttar för tre månader eller, kallar hon det flytt?! men allt hänger ju på ett "litet" töntigt papper, VISUM.... jag har bara 90 dagar på mig att ordna upp saker o ting och börjar gro på min framtid! för det är i 90 dagar jag får vara i landet. Har givetvis lagt ut lite nät här o var med jobb och sådär, men allt är långt ifrån säkert!

aja ska räkna får, bita av mina naglar och dricka lite varm mjölk! 


perfekt bild på hur jag känner mig just nu, inte koll på läget överhuvudtaget med andra ord!

sov gott! kramkram

Kommentarer
Postat av: Qarro

Haha älskar bilden! Tycker det är så bra att du våga chansa, allt kommer lösa sig! Ska med dit ngn dag!!Puss o kram

2009-08-29 @ 11:07:15
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Hur lyckas du få till denna bilden...är det en sån där "släng" eller har du proppat in nåt? hahaha du är underbar!!! Med din vilja kommer allt lösa sej! Puss min tussgnuss!

2009-08-29 @ 13:01:55
Postat av: PJ

Snacka om sengångare :) haha

2009-08-29 @ 13:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0