nytt pass?

jag sitter här och funderar på om jag ska skaffa ett nytt pass eller inte, mitt gamla går egentligen ut förrens om två år. Men sen har jag hört att dom är sten hårda i med passen när man ska in i USA... det är ju dumt att chansa.. dessutom ser jag ut som en terrorist på mitt kort, eftersom jag inte fick le på kortet. Eftersom jag har använt mitt pass som leg hela tiden innan jag fick mitt körkort så är det ju lite småsletet!
vilka problem jag har va!? menmen jag kör det säkra före det osäkra, och skaffar ett nytt pass helt enkelt!
mitt gamla pass
och här är förslag till bilden på det nya! vilken tycker ni?







Kommentarer
Postat av: Qarro

Jag tycker helt klart det mittersta längst upp! Du kommer definitivt in då;) haha! Puss

2009-08-31 @ 19:51:04
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Jag med!!!

Pusspuss!

2009-08-31 @ 20:04:27
Postat av: Katarina

Jag med!!!

Pusspuss!

2009-08-31 @ 20:04:52
Postat av: Katarina

Det tycker jag med, utan tvekan!!

Pusspusspuss!

2009-08-31 @ 20:06:23
Postat av: sabina

haha jag håller med föregående skribenter ;)

2009-09-01 @ 09:51:50
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0