sambodag=underskattat?

vi har iallafall varit inne i en tråkig period jag o daniel då vi i princip stigit upp, gått till jobbet, kommit hem, ätit, gått o lagt oss. Så idag bestämde vi oss för att ha en fullspäckad sambodag! klockan ringde kl 9, och klockan elva hade vi bokat tid för badminton! inte så jobbigt trodde jag utom lagom jobbigt. men ack så fel jag hade! det var ju skit jobbigt, men sen blir det var man gör det till, Vi spelade skiten ur varandra, eller Daniel ur mig iallafall. Sen tog vi bilen ut till gamla viken, som ett ställe heter här i hbg, dömysigt. Där satt vi vid havet och tog en glass och njöt av livet. Sen nu ikväll har vi varit ute och käkat. Vi har alltså haft en super mysig dag. När förhållandet börjar bli så där alldagligt så måste man hitta på sånna här heldagar och få in det där vardagsmyset igen! Mina fjärillar leker iallafall "datten" i min mage ikväll!

skit svettig och trött!
  

ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

well thanks snygging (: fan vilken bra idé med en sambo-dag!

2009-08-26 @ 23:34:03
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Qarro

Håller med! Mysigt, vi brukar oxå ha sådana dagar när det blir för mkt ekorrhjul ;)

2009-08-27 @ 15:40:30
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0