boka restresa?

precis, jag o daniel var nere på stan idag och skulle hitta en restresa, vi hittade det! men bara över 5000 kr...tycker ni att det är restresa då? tyckte iallafall att det var lite dyrt speciellt nu när vädret är så fint med sp tycker jag dom borde vara billigare! menmen vi bestämde oss för att ha lite is i magen och boka ett par dagar innan i såfall!
sen gnällde jag lite på daniel att det var länge sen vi var spontana.. och innan vi gick hem bjöd han mig på restaurang haha! det spontana för denna gången:D men gott o dömysigt var det!

nu har vi varit å tränat så mina muskler skakar, skönt att det!
nu ska jag äta upp min morot o sen nana, upp tidigt imon med!

kramkram

lite mer midsommar bilder, visst ser det kul ut:D
  
  


Kommentarer
Postat av: hanna

åh vilka härliga bilder! önskar att jag var där..!!

2009-06-27 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0