då var man 21!

på dessa två dagar har jag hunnit bli ett år äldre:D firade min födelsedag hemma i växjö, en super mysig helg! tjejfesten på lördagen blev super lyckad och att det var varmt ända tills vi kom hem på morgonkvisten gjorde det ännu bättre (kanske va vinet son gjorde den känslan, men det tror jag inte) vi åt jätte gott hemma hos mig först sen gick vi ut och svängde våra lurviga! synd att det stänger redan vid två i växjö, men vi ordnade upp saken och gick på efterfest. Sen på söndagen var det min födelsedag och det märktes för det ringde nog 15 samtal mellan 1 på natten till tio på morgonen när familjen kom och sjöng för mig! sen fortsatte det så under hela dagen, underbart att det finns så många som tänker på en:D
Hade en lugn födelsedag lite släkt o vänner tittade förbi och vi njut med tårta o saft i solen hela dagen. 
sen kom jag hem till hbg vid elva tiden på kvällen och då satt, goingarna niklas, gustaf o kim o soffan och överraskade!! niklas och gustaf har varit ute och rest i 4 månader tror jag det är och skulle inte komma hem förrens 5 juli men så satt dom där som en glad överraskning!
idag tog jag även årets första topp i havet å tusan vad kallt det var, men ja... avsvalkande.
tänkte lägga upp lite bilder från helgen!
 
 

 

sov gott! kramkram
 

Kommentarer
Postat av: hej

sådär

2009-07-01 @ 00:50:28
Postat av: Nina

Dt var riktigt mysigt å fina bilder blev dt :)

2009-07-01 @ 08:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0