god morgon!

sover så himla länge nu för tiden, men de är skönt! jag steg upp nyss o daniel steg upp 03.45 imorse, han börjar jobba fem och cyklar till jobbet....

är det någon som är en djävel på  design till bloggen? fattar inget alls av dom koderna nämligen....
bloggen ser ju rätt tråkig ut nämligen tycker jag...

men men idag ska jag pula lite i min garderob och få upp det sista, drar ut på det hela tiden eftersom jag inte vet vart jag ska lägga allt!
sen ikväll så ska jag träffa malin o kanske cajsa och ta en fika på stan tror jag, myspys!
jäjä nu sja jag slänga mig in i garderoben o fixa lite!

kramkram

Kommentarer
Postat av: sabina

hallå frienda!



www.designadinblogg.se :)

2009-06-03 @ 14:27:54
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Qarro

När vi ses gumman så kan jag fixa det med dig! Så du får den exakt som du vill ha den :) Puss!

2009-06-04 @ 16:34:44
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0