kan inte sova...

konstig när man har försökt sova bort en migrän hela dagen!
daniel sover ju som en liten gris här jämte och jag väntar på att bli trött... 

                     



vet inte om jag ens har skrivit om att Mary var här förra veckan? det var hon iallafall, hon är bara för underbar!

sen dessutom så var lisa o linus här i helgen, vilket var hur kul som helst även om vi inte träffades hela helgen!
  
ibland vill datan bara inte ladda upp mer bilder så nu blev det bara på lisa pär o cajsa:)

nu tror jag att jag gör ett nytt försök att sova!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :D

2009-06-02 @ 03:50:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0