kärlek

nu har malin precis varit här, hon har flyttat ner igen o ska bo här över sommaren, sååååååå roligt:D skönt att hon har flyttat ner så man bara kan vara spontan, det gillar jag!

i lördags så var jag o prinsen ute och käkade, det blev ett litet missförstånd mellan oss o köket, så vi fick in fyra huvudrätter istället för förrätt o huvudrätt.. gissa om vi blev mätta:D men sen gick vi ut och svängde våra lurviga tills jag trodde mitt huvud skulle sprängas i tusen bitar eller rättare sagt det kändes som om någon hade satt fast mitt höger öga med en knappnål, förstår ni smärtan då? gick hem o sov och dt har inte försvunnit än så jag har faktiskt varit hemma från jobbet idag... blir hemma imon med, nu känns det lite bättre om jag inte himlar med ögonen:) men sen tror jag att jag ätit sammanlagt sju huvudvärkstabletter med!

jaja nu ska jag äta lite jordgubbar med min kärlek!

kramkram

daniel precis efter hans läppoperation, som tur är har det lagt sig nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0