tjejkväll...

...med mig själv! helt underbart:D var ute och gick en timme med malin i regnet men det var ändå skönt. Sen kom jag hem lagade lite mat till mig, sen började kvällen! Jag hoppade in i duschen peelade mig sen har jag lagt ansiktsmask (jordgubb/vanilj, ni hör ju vad god!), hårinpackning, filade, peelade, och fotkräm på mina fossingar. Och sen naturgodis, jordgubbar och vecko revyn! det kan vara så skönt att bara vara hemma själv ibland rå om sig och bete sig som en prinsessa. Har haft super mkt på jobbet idag så detta var en perfekt eftermiddag/kväll. Snart kommer prinsen hem med:D

Igår hade vi scones mys, jag, jens, linus, malin o vera. jätte gott o super mysigt, dom är för jäkla roliga! skrattar så man får kramper i magen:D

nu ska jag ge mig in i vecko revyns värld! plus så ska jag bli bättre på att uppdatera med

kramkram


hela kittet


den underbara ansiktsmasken


roliga gänget:D

Kommentarer
Postat av: Mammsan katarina

Vilken mysig kväll, men jag hade gärna delat den med dej!! natti natti min prinsessa!

2009-06-10 @ 21:23:17
Postat av: sabina

haha nu fick jag mig ett gott skratt :) ansiktsmasken ;) Ha det bra kompis! Bra att du tar hand om dig! fortsätt så! :)poouuuskraaam

2009-06-10 @ 23:37:16
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Q

Hej snygging, gillar den med masken;) Jag vet att jag har uppdeterat dåligt, är på bike o jobbar!! Men jag lovar att bli mkt bättre när jag kommer hem! Då ska vi ses med! Stor kram till dig!

2009-06-12 @ 16:53:08
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0