underbara sommar!

det är så fint väder ute så man vill ju inte sitta inne vid en data:D sen jag skrev sist har det hunnit vara midsommar. Den firade jag med, mina goa växjö vänner och sen prinsen fick följa med oxå, så han var ensam hunk i stugan!
vi hade en jätte mysig helg, med mycket "tjej-snack"! vi var där tre nätter så det blev en liten mini semester, hur skönt som helst..
sen nu när man är hemma i helsingborg igen så är det underbart väder kan inte bli bättre. idag har jag hängt lite med jensabiten  strosat runt på stan solat lite och självklart ätit glass! nu ikväll har jag o daniel varit o tränat sen kom mamma maret och åt lite kvällsmat med oss i kvälls solen.

nu ska jag snart hoppa i säng, klockan ringer kl. 4.20 imon....suck!

  
  
 
 
nu lägger datan av igen så det blir inga mer bilder idag:/

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0