åhh vad underbart, solen skiner!

snacka om att jag har haft tur med vädret, iallafall dessa två dagarna! idag är det blå himmel och det ser sådär vårvarmt ute, ett pefekt shoppingväder!
För idag är det dags att ut på nya äventyr igen på egen hand. Maria går i skolan från 9 till sex ikväll så jag är inte jätte avis! Men jag ska iallafall ta tunnelbanan in till the city nu och göra av med mina pengar.. alla har sagt att det är väldigt dyrt här, och jag kan säga att det är det med, men det finns så söta saker, vill bara ha allting:)
Vi får se om jag kommer fram till the city iallafall, men det ska nog gå bra.

igår var vi ute och svirade en sväng, det var jätte trevligt. Först lite vin här hemma, sen gick vi vidare och drack en drink på ett cool mysigt ställe och sen vidare igen till en förfest och sen vidare igen till nästa stopp, endhållsplatsen Boujis. När vi står i kön så kommer det massa papparazzis och jag får ju glosjukan, tror ju att värsta kändisen ska komma, för tydligen hade prinsarna varit där veckan innan. Men ut kommer en pytte tjej, Avril Lavigne. Så nu har jag sett en kändis med:) Där var det jätte kul, men efter allt vårt kring vandrande gjorde det att min fötter skrek,: Snälla amputera oss, eller gå hem! Har nämligen köpt ett par nya skor som förövrigt är 13 cm höga och jag som dagligen går i stålhette skor kände att detta blev en rätt stor kontrast.

ikväll blir det nog utgång igen, eller det blir det. För Maria har lovat mig att visa de tre bästa klubbarna på dessa dagarna!


pusssåheeej

 

Kommentarer
Postat av: niklas

redan i london!? hoppas du far det kul. och du tar val hand om din blogg ser jag haha :)

2009-03-19 @ 09:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0