go kväll!

har krupit ner i sängen nu och ska snart släcka min blå, fast efter csi!

Har pratat både med Alex o Sanna idag, gud vad man saknar sina kompisar där hemma, man uppskattar det inte alls på samma sätt när man bor i samma stad. Men jag saknar som verkligen!

Jag har ju lilla cajsa som bor här i Helsingborg men hon är ju ute och reser liksom Elin Lisa o Hanna. Men den 16 o 20 april kommer dom hem igen och då blir det fest. Massa vin och vår sol på vår nya balkong!

Men men nu kom Daniel och släckte lampan det betyder att vi ska sova! skriver nog en runda imon innan jobbet igen!


sov så gott go bitar pusssåheeej!


Här är mitt goa växjö gäng!

mitt underbara växjögäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0