god förmiddag!

sitter i soffan återigen och nallar i gårdagens godisskål:)
Daniel är nere i tvättstugan, det är hans uppgift här i hemmet. Han fick välja om hans huvuduppgift skulle vara att ta golven och dammtorka överallt eller tvättstugan, klart han väljer tvättstugan. Men bättre det än att jag slipper göra båda!

Idag är det en fix och trix dag! Måste fixa det sista innan London, men jag bokat min kära pappa på att vara chaufför lite senare idag. Ska även fixa min naglar någon gång under dagen hos min söta jobbarkompis  Sofia.

Att börja packa skjuter jag bara framför mig hela tiden.... har nog kommit på det mesta men måste solla bort endel så jag inte har övervikt innan jag åker till London. Sitter och håller tummarna att jag ska få ett avi idag med, har beställt två jätte fina skor som jag jätte gärna skulle vilja trippa runt i  London med.

Jag ska försöka ge mig på designen med på bloggen, men gud vad det verkar krångligt... Jag är ju inte värsta datahajen heller. Får jag tid över idag så kanske det får bli ett projekt idag med:)

Nähä jaha nu ska jag ta ett skutt in i duschen!

pusssåheeej  

Kommentarer
Postat av: Qarro

Hej Elina! Vad kul att läsa en ny blogg varje dag! :) Jag skrattade när jag läste om era uppgifter i hemmet, vi ha nämligen EXAKT samma här ;) Hoppas du får det skoj i London! Puss i ljumsken ;) ( Den är ju utnött, men jag kan inte låta bli att säga det till dig;) )

2009-03-16 @ 17:08:50
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Whheee du har oxå hittat till blogg livet oxå. Och du fick ju rätt på de. De var inte så svårt va? Ska bli roligt att läsa..

2009-03-18 @ 00:41:50
URL: http://jennnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0