high heels vs. stålhetteskor

nu var man hemma och tillbaka till vardagen! tråkigt men ändå skönt att komma in i rutinerna igen... saknar ju dock min lilla mary, men hoppas vi snart träffas igen!

sista dagen i london var bara såå mysig! först var då och åt brunch å det där. Sen gick jag till parken och satte mig i vårsolen läste min bok och drack ännu en milkshake fast inte alls lika god!  Maria fick sluta lite tidigare från sin lektion så den dagen var vi bara ifrån varandra i typ en timme:) sen kom hon iallafall och vi tog tunnelbanan till Notting Hill, ojojoj vad där va mysigt! Där strosade vi runt nästan hela dagen, jag fynda lite små saker och två jätte söta klänningar. Sen när vi kände att vi var klara där så tog vi en taxi in till Harrods. Där var det ju mega stort, men jag hittade lite smink och lie goda teer och en jätte fina tröja till födelsedagsbarnet.

sen åkte vi till en super mysig spansk restaurang och åt tapas och drack massa sangria! ville inte att den dagen skulle ta slut helt enkelt!

tidigt nästa morgon redan klockan fyra så var jag påväg till flygplatsen, denna resan fick jag vara själv vilket var skönt så jag kunde slumra till en stund.

Väl hemma igen mötte Daniel mig vid stationen och vi käkade lite sen var det bara hem och byta ut klackarna till stålhettorna för då var det dax för jobb! Herregud vilken konstrast på levnadsstil, ena dagen är man på den hetaste klubben i London och nästa är man och sorterar plastbackar på Ättekulla i Helsingborg.

Igår gick jag o Daniel ner till Brooklyn för att käka brunch, det var dömysigt, vi satt och pratade o planerade inför flytten till vår nya lägenhet. Det ska bli så kul längtar till den första maj

Nähä nu sitter jag o väntar på att min privata chaufför(;)) Anna ska koma och hämta mig så vi kan åka till jobbet.

Så jag måste byta om nu!

pussssåheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0