Ledig!

efter sju dagars hårt jobb är jag äntligen ledig två dagar:) idag har jag o min raring varit på en liten utflykt. Först var vi på väla= ångestattack! alla skulle till väla idag plus vi då! hade hittat ett par jeans på gina som jag dögärna ville ha. eftersom dom var såååå otroligt otrevliga inne i stan så åkte vi till väla. Var i stan igår nämligen och provade dom på gina men ville ha en kortare modell, så jag frågade dom men fick inget riktigt svar. Blev jätte irriterad på dom och gick buttert där ifrån. drömde till och med om att jag stämde gina tricot i natt för att dom hade så otrevlig personal, då har man ganska svårt att släppa en sak! men men eftersom dom var trevliga på väla så kunde jag släppa det som hände igår:)

men men. sen gick vi in på ikea för att titta lite vad ville vill ha till vårt nya boende, hittade en massa saker såklart!
har även suttit och kollat runt lite på internet nu på småsaker som "piffar" upp hemmet lite och likaså där har jag också hittat en massa. Men vi får flytta in först innan vi börjar köpa på oss en massa saker. guud vad man vill ha o vill ha hela tiden!

fick by the way hem mitt namnhals band häromdagen, jätte fint! det var värt den långa väntan på det!



här är mitt fina halsband!



nähä nu ska jag läsa lite i mina nya tidningar som inköptes idag!
pusssåheeej


Kommentarer
Postat av: Daniel

HEJSAN! i lllllllooooooooooooovvvvvvvveeeeeeeeee u

2009-03-28 @ 18:11:17
Postat av: Jenny

Åhh du hade ju de på dig i torsdags och jag sa inget. Fy mig!! Jätte fint är de iaf!

2009-03-28 @ 19:32:27
URL: http://jennnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0