måndag

har lite idétorka idag, men känner ändå för att skriva lite:) 
idag har jag jobbar riktigt riktigt tråkiga tider, 5-15 oj vad trött jag blir när jag tänker på det och ännu tröttare när jag vet att jag ska jobba likadant imon.. Fast idag var det faktiskt ändå väldigt roligt på jobbet(bortsett från tiderna), jag o Sofia har skämtat om allt och inget. Vi har bland annat döpt om alla utländska namn på vårt jobb till svenska och tvärtom, så te.x Bujar= Börje  Cdric=Fredrik Michal= Mange Sofia= Svetlana(fast jag tyckte Sokrates) Anna= Anastacia Bengt= Bezart. Ja ni fattar, det hade vi riktigt kul åt! Sofia satte också på sig en plastpåse på huvudet och lurade alla chaufförer som kom in att hon hade lusschampoo som skulle sitta i i ett dygn i håret. Hade olika dansmoves på tomma ytor osv osv. Nu blev det väldigt internt, men vi hade super roligt åt det iallafall!:D 
Vi ska träffas bara ett par stycken tjejer från jobbet på lördag och äta tacos sen kommer Daniels mamma Maret och visar oss lite MaryK, och sen blir det goda drinkar, och tillsist (?) ska vi ut och svänga våra lurviga!

Sen kom jag hem dog i soffan, skulle egentligen boxats med Daniel på sats där vi tränar men det blev inte så utan en tio-minuters promenad till..... pizzerian... men jag har sagt det till mig själv att imon får min förkylning vara över så jag har bokat spinning. För jag har nämligen som en ny regel att om man är förkyld får man äta vad man vill och bara tycka synd om sig själv, men imon ska jag ta mig i kragen och erkänna att jag är frisk!

sen efter det så gick vi och solade, så nu ligger vi båda här i sängen lite småröda om nosen:)
 
nähä nu ska jag ge mig in i Rebecca Bloomwoods värld igen (En shopaholics bekännelser) när jag väl börjar läsa brukar jag somna snabbt, ska snart upp igen känns det som!

 pusssåheeej

Här är några av snuttorna på mitt jobb:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0