sista dagen....:(

tiden går fort när man har det roligt.... nu är jag inne på sista dagen, men det är en fullspäckad dag! nu har vi precis varit på ett typiskt amerikanskt ställe och ätit en god frukost med världens och då menar jag verkligen världens godaste jordgubbs milkshake det var verkligen heeeelt underbar! sen nu så följde jag maria till parken, men kände att vädret var helt underbart och gick hem igen för att hämta min bok och ska snart gå tillbaka till parken så ska jag sätta mig där på ett fik och läsa lite hade jag tänkt.
Men jag blev llite rädd nu, för vi var påväg över vägen och jag tror vi gick för rött(!) och så kommer det massa polismotocyklar den ena bara skrek på oss: Stop there!!!! jag blev super rädd jag trodde vi skulle fåp massa böter och sånt för att vi gick mot rött... men sen var det poliseskort för en begravning.

Idag känns det som det kommer bli en super dag. När Maria slutar klockan två så ska jag möta henne vid hennes skola så ska vi åka till Notting hill, mysa runt där och sen så ska vi gå på en stor marknad och lite så, ska bli jätte mysigt! efter det så ska vi till Harrods och se om vi hittar något. Det är ju en stor dag i dag, min prins fyller 21, så jag ska se om jag hittar något fint till honom!

sen ikväll blir det tapas o tjejmys!

nähä nu ska jag ge mig tillbaka till parken, för det är alldeles för fint väder för att sitta in!

pussssåheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0