söndag....

precis klara med storstädningen så skönt att ha det gjort, för denna gången.. även om man bara är två blir det skitigare snabbare än vad man tror!

idag ska vi till Daniel mamma och äta kakor och sen kvällsmat, vi ska fira daniel födelsedag med lite släktingar och så! det ska bli trevligt, gillar verkligen hans släkt o familj!

pratade precis med min kära vän cajsa, guuuud vad jag saknar henne nu. det är jätte tomt här utan henne. hon kommer hem den 14 april och då har jag bestämt mig för att jag ska åka med Pär(hennes pojkvän) och möte henne vid flygplatsen. Dom verkar ha det jätte bra, men hon sa att hennes lever inte borde må jätte bra. o det tror väll jag efter tre månaders festande!

oj nu var det visst min tur att hoppa in i duschen! hörs senare idag!

pusssåhejj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0