finally....

.... har jag tagit tag i att skaffa min egna blogg! har kommit på att detta kan vara ett bra sätt att tömma sina tankar på i bland:) 

 men detta har haft sina motgångar, har suttit och knåpat på ett inlägg i nästan en timme som jag tyckte att jag så fyndigt att fått ihop, men mina små korv fingrar lyckades , ja jag vet inte, men allt bara försvann iallafall såå, tok irriterande!

men för att inte få idétorka så biter jag ihop och gör ett nytt försök direkt!

Jag slänger er in i min vardag direkt värsta långa inledningen är inte riktigt min grej:) 

Jag sitter nu i soffan med världens godis skål med min söta data och min käraste vid sin, och spelar tibia, är det normalt när man fyller 21 på fredag? jag är kanske bara lite bitter över att han har hittat en ny kärlek, roxny! men jag har en plan för att återfå uppmärksamheten.... att jag ska natta Daniel och sen göra så att lilla roxny bara försvinner från datan eller iallafall tappar lite "levlar"... pofff väck med henne mohahah!

Jag har haft lite käppar i hjulet nu senaste dagarna, men det får det vara slut med nu för om två dagar beger jag mig till London till Mary och nu ska inget stoppa mig! Men har givetvis kommit på massa småsaker som jag måste handla innan resan så det får bli en runda på stan imon. Åh det ska bli såååå roligt att åka till London, jag har aldrig varit där tidigare men jag är lite nervös faktiskt. Jag försöker komma på vad jag ska packa ner och helt plötsligt så känns det som jag inte har något men det löser sig alltid! Om inte annars så hittar jag ju säkert i London wiiieeee!

Det ska bli roligast att träffa Mary, var för länge sedan nu, saknar henne:)

 

men men nu ger jag upp detta för ikväll tror jag, men det var roligare att bara skriva om allt o inget än vad jag trodde:D

 

pusssåheej

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte säga så om min Roxny :(

2009-03-15 @ 22:10:27
Postat av: Niklas o Gustav

haha fan va bra nu kan vi ha koll pa dig. Later som ni har det bra hemma ocksa! halsa danne och maria nar du traffar dom! Puss o kram

2009-03-16 @ 10:56:30
Postat av: Sanna

HAHAH nu äntligen=) perfekt tillfälle nu när du är sjukskriven;)

2009-03-16 @ 13:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0