heeeej!

varit världens sämsta på att uppdatera! men jag har varit i växjö denna helgen så har haft massa annat att göra;D tänkte lägga upp lite bilder från helgen! 

alex å jag

födelsedags barnet!

<3

heelt underbara, malin söte tittar upp en aning där bak med!

min söte bror alfons!

pusskalas!, åh lisa..

början på en super rolig kväll!

taggen o lisa! var så länge sedanj ag svängde loss med taggen  så det var jätte kul!

nu ska jag sova, jämte ett litet fyllo min underbara prins har varit o kollat på hif, men jag tror han har hängt mer i öltältet faktiskt, kan känna en go dos av en härlig ölandedräkt!
ska berätta imon, men fick en jätte mysig överraskning igår när jag kom hem, vi hade 15 månader nämligen!

aja ska sova nu!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Mammsan katarina

Hej min goding, vilka fina bilder, jag längtar redan efter dej <3 pussen o kramen från mej o Elvisen

2009-05-19 @ 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0