jobb jobb å åter jobb!

sitter på jobbet nu o väntar på att klockan ska bli elva... vi har fixat allt som går så nu sitter jag verkligen bara å väntar!
idag har dan gått snabbt, har varit lite småseg eller ja väldigt seg! var ju ute o svirade med mina jobbkompisar! men först fick vi tura, jag daniel cajsa o pär för att dom skulle ladda upp lite för kvällen! faktiskt trevligt, lite småkomiskt samtidigt:D
lägger upp lite bilder från igår när jag kommer hem.

jaja uppdatering med bilder sen när jag kommer hem!

kramkram

nu kommer bilderna!

 
glada cissi o caj                                                                        klänningen kan användas på många ätt, hur bra som helst!:D
 
valle,cissi o rikard                                                                    staaaaan here we come!

ellinore och jag!



Kommentarer
Postat av: Qarro

Jag kommer inom kort att få reda på hur jag ska jobba i sommar. Mitt vanliga jobb stänger två månader, får inte betalt då, så jag måste fixa lite extra. Men så fort jag vet så hör jag av mig! :D Puss!

2009-05-25 @ 16:41:37
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Mammsan katarina

Va bra att man kan ha klänningen på flera sätt, du är ju riktigt ekonomisk ;-D....frågan är om alla sätt är din stil...love you!

2009-05-25 @ 20:48:10
Postat av: Cajsa

Hallå där ritkigt trevliga bilder och inlägg.. svinghejs!

2009-06-01 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0