looong time, noo see

ett tag sedan jag uppdaterade, jaa:) men detta är en rätt aktiv veckan, förutom att jag jobbar hela tiden så har my lovely Mary varit här i hälsat på. Vi har bara myst, i tidags kväll var vi på räkfrossar o drack massa vin, sen efter det gick vi o tog en cider o träffade några jobbkompisar till mig. Snabbt hem och ner till filmbutiken precis innan den stängde hyrde en film o köpte goodis.
Sen igår var det en relativt aktiv shoppingdag, jag hittade dock inte super mycket, men en ny mascara. Gick in o sa att jag vill ha världens bästa mascara och vips så nu har jag världens mascara, helt dunder bra är den! en solpuder, använder jag aldrig annars men är man i köpa tagen så är man o en rougeborste äcklig dyr men förhoppningsvis jätte bra med den med. Känns som jag köpt en husdjur, man skulle schamponera borsten och var den lite tovig skulle man även ta lite balsam... 
Köpte en blus med, söt o helt vanlig.

sen på kvällen träffade jag käre Cajsa på hampan vi drack massa cider pratade skit skrattade o fem timmar senare så gick vi hem, hade en dömysig dag igår.

nu snart så ska jag o daniel åka till ett ställe som heter framtid, en mega stor loppis. tycker nog att man borde hitta något lite charmigt/romantiskt där. Har nästan aldrig varit på loppis innan så det ska bli intressant!

men men nu är det tajm för lite frulle. 

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0