mammas dag<3

idag är det mammornas dag! hoppas ni har köpt något fint till henne eller gett henne en extra lång bamsekram. Jag gav min lilla present till mammsen redan för två veckor sen när jag var hemma i växjö. En jätte söt fyll-i-själv bok, ni vet en sån ens mamma gjorde när man vara liten (min iallafall:)) där dom fyllt i första gången man log, gick åt själv osv. en sån bok fast om mamma. fast då var det ju mer frågor som det jag gillar mest med henne, och varför hon är världens bästa mamma å så:)

men tyvärr så ska jag inte träffa henne idag utan jag ska plantera blommor(!) liga o sola på ballisen, sen ikväll så ska vi ut  käka med daniels mamma, mormor o lillasyster.

näe nu ska jag slänga i mig lite frulle och gå ut o lägga mig på vår underbara ballkong.

kramkram

älskade mammsen, hon är världens bästa! 

Kommentarer
Postat av: mic

2009-05-31 @ 19:52:55
Postat av: Michelle



Så FINA ni är!! :-)

Pusskram

2009-05-31 @ 19:53:58
Postat av: Mammsan katarina

Tack lilla söta du, jag lovar att det var en helt underbar present av dej! Tyvärr har vi inte setts idag, men hoppas inte att det ska dröja så länge, utan mitt Elina-behov får fyllas på...saknar dej så, min älskade lilla söta du! Älskar dej alltid!!

2009-05-31 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0