mysilimys dag

nu har vi varit hemma en stund, hunnit kolla en film :bride wars, bröllops duellen.. jobbigt om det skulle bli så den dagen man ska gifta sig! att man blir döovän med sin bästis!
jag o prinsen var ju i tylösand idag, det var super duper mysigt, vi hade med oss våra filtar och hittade ett lä ställe så låg vi där o pussades i vårsolen vid havet!
 
påtal om annat, imorse var det en trögmopp som ringde var femte minut tills det att jag stängde av mobilen från dolt nr, moget moget!!
var dessutom helt tyst i luren, denna person började ringa lite innan halv sex och som sagt gav sig inte..... tack vare han/hon hade jag migrän så det smällde om det..... som tur väl är så kunde jag somna om..

jaja ska nog hoppa i säng snart, börjar klockan fem på morgonen nu i sex dagar framåt, funny!

här kommer lite bilder från dagens pytteutflykt:)

påååååväg!
åhh vad det blåste när vi stog upp:D

prinsen!

ha en mysig kväll!
kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0