parmiddag?

är det något som är töntigt när man snart är 21? det tycker iallafall Daniel, han tycker det låter för vuxet... så därför till honom får jag kalla det "att-vi-är-ett-gäng-kompisar-som-ska-käka".. men jag kallar det iallafall för parmiddag:D ikväll kommer cajsa o hennes pär hit och ska käka lite tacos och dricka vin, sen får vi se vad som händer, igår va jag dösugen på att gå ut men idag när jag kollade kontot så dog suget ut lite... nu har man ju en liten bil man ska mata med!
är ledig idag o imon så skönt! imon har jag o prinsen pratat om att kanske åka till malmö bara för att köra lite bil, men sen sa anna att det var den jobbigaste staden att köra i. Jag tar det med en nypa salt och funderar på att göra den ändå för jag gillar utmaningar;) 
nu har jag gått runt här o plockat lite, försöker att få iordning det sista i min garderob, har byxorna kvar vet inte vad jag ska lägga dom! det ser fint ut nu, men vet som sagt inte vad jag ska göra av mina byxor och väskor.....

happhapp nu ska jag åka till väla och köpa lite vin  tills ikväll!

hörs sen kramkram 





taaddaaaa lite halvkaos fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0