rastlöst...

sitter fortfarande i soffan och slö tittar på tv, men jag har gjort lite sen innan! lagat mat (wokat med kyckling o nudlar) och duschat.
nu sitter jag o väntar på att köra till jobbet, är egentligen lite stressad men ändå rastlös.. hur nu det går ihop!
när jag var i växjö så köpte jag världens finast/sötaste/snyggaste skor och en underbar långklänning. eftersom jag är lite rastlös nu så passade jag på att ta bilder på dom:D


klänninngen + massa tomma kartonger

skon ville inte vara med bild just nu, får försöka senare! nu ska jag köra till jobbet

ha en underbar dag!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är man nyinflyttad så är man ;-) Jättefin klänning, ser fram emot att se skorna!

2009-05-05 @ 19:13:05
Postat av: Johanna

Underbar klänning!!!! Hemmamamman=avis Kram

2009-05-06 @ 22:23:22
Postat av: Mary

Underbar klänning gumman!

2009-05-07 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0