tisdag!

go mojjon go mojjon, pigga o vakna?

nu har jag suttit och glott på tv:n i snart två timmar, har egentligen massa att pyssla med, men det är nr man har det som man inte orkar tycker jag... har precis ätit frukost, mamma har tipsat mig om : vaniljyoggi, hallon, cashewnötter  och linfrö = super gott!

igår gick jag hem lite tidigare från jobbet, skulle överraska prinsen. vi jobbar nämligen alltid eller oftast olika tider, som denna veckan jobbar jag halv tre till tio och han sex till tre, så vi går om varandra. och nästa vecka jobbar han tio till åtta och jag fem till två... men IALLAFALL när jag kom hem så var det helt mörkt i lägenheten, så jag tänkte: men fasen sover ahn redan! men nejdå då är han på HIF och kolla på fotboll.....
två timmar senare kommer han hem, med humöret på topp HIF vann ju!

näe ska nog ge mig på att laga en liten lunchlåda idag igen!

kramkram


min gooood goda frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0