torsdag

torsdag, o regnet öser ner....  spelar inte så stor roll ligger ändå inne!
malin var här för en stund sedan, vi åt frulle ihop, hon köpte med sig frallor! sååå goott:)

har gått runt o pulat o donat lite i lägenheten nu, utan resultat, har verkligen bara gått runt.. känner mig såå seg idag! la mig i sängen lite nu för att läsa, Åse med Denise Rudberg, hade glömt bort att jag läste den. Hon skriver för jäkla bra!
åt upp den sista glassen nu med så jag kan släppa alla tankar på att den står o väntar på att bli uppäten i frysen!

nej nu börjar det nog bli tajm att hämta danniboy på jobbet!

kramkram


såhär blev sovrummet!




Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan! Det va ett tag sen nu du!

Nu ska jag bli bättre på att blogga, läsa och komentera igen. Har inte mått så bra och har haft massor att göra men nu är jag igång igen! :)

allt bra med dig då?

xx Cajsa

2009-05-15 @ 13:39:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Haha "pula" betyder knulla på norksa=) tycker ddet är lite kul för det är ju som sagt nått helt annat på svenska. Jag läser med Åse just nu, gillar med hennes böcker man behöver lixom inte tänka så mycket.. skönt att bara läsa om nån annans vardag.



Vi hörs!

massa kramar

2009-05-16 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0