trööött!

sitter i soffan o hänger, är super trött idag! blir inte piggare av att veta att man snart ska jobba... måste kila ner på stan o köpa en "välkommen-till- världen-present"dock fyra månader för sent, men iallafall till lillkusinen Noel som ska döpas imon:D
mamma o c/o har köpt en super söt dop present som vi får vara med på ett hörn utav!

igår vad jag barnvakt åt Wilda o William, Jennys små knoddar. Dom är snart två och 3 1/2 = totalt fullt ös! jag skulle göra chokladbullar med dom tänkte jag, jag han hälla upp smöret sen sa William: jag är hungrig... okej tänkte jag.. så en kastrull brända makaroner o en bränd redning senare serverades det stuvade makaroner och falukorv!
på kvällen var tanken att jag o daniel skulle grilla, men det blev pizza o ett glas vin sen däckade jag vid tio...

juste jag har inte berättat om min överraskning i söndags när jag kom hem från växjö. Då hade daniel gjort iordning hela balkongen, han hade lagt trätrall, köpt utemöbler, planterat blommor, ja gjort det jätte mysigt! sen hade han lagat tre rätters, köpt bubbel o massa vin så vi hade det huuuur mysigt som helst!

nä nu måste jag ge mig ner till stan så jag hinner det innan jag börjar jobba!

kramkram

på den "nya" balkongen, med solen rakt i ögonen:)


busfröna:D


 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

ja jag tyckte det från början också menjag passade inte i den rosa.. :P

2009-05-22 @ 13:43:04
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: sabina

åh vad gulligt av daniel! :) det bästa för elina!den som väntar på ngt got.. ;) hehe



där vill jag gärna äta frukost ngn gång!



pusskram o trevlig helg på dig!

2009-05-23 @ 00:26:12
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0