heeeeej!

det var himla länge sedan! men jensabiten har varit här från sverige o hälsat på sååå jag har inte riktigt känt att jag velat sätta mig ner o blogga.. men nu har han åkt så då kan jag skriva lite..
vi har verkligen varit turister dessa tio dar, det har varit roligt men har kommit på att det där med att turista är inte riktigt min grej. jag tycker det är roligare att bara mysa runt o sen kanske bara springa på det!:)  men men som sagt det har varit jätte trevligt/roligt! snart kommer mary med då jäklar blir det klackarna, hoppas jag verkligen för att se allt igen är inte jätte roligt kanske..
det jobbiga är att imon är det fem veckor tills jag åker hem, då har halva tiden redan gått!:( jag vill inte åka hem, men tyvärr blir det nog så.. men jag ser ljust på framtiden, så det blir nog växjö ett litet tag sen ger jag mig av någon annanstans, förhoppningsvis stockholm! men inget är säkert ännu, hoppas att någon kommer och ger mig ett greencard bara sådär! sen har jag lite andra planer med så jag känner inte att jag kommer bli rastlös! livet är en fest!:D
men vart jag än hamnar så vill jag iallafall ha ett jobb även om det är skönt att bara mysa runt, så börjar det klia lite i fingrarna!
åhh jag är i en period när jag typ inte kan se något negativt, det är heelt underbart! allt är toppen helt enkelt!
jag har träffat en tjej här som heter lizzie hon är verkligen helt toppen och svinrolig så jag är såå glad att jag har henne! hon gör mkt med att jag vill stanna här, en vän som henne borde verkligen alla ha! hon är som en mamma/syster/vän, hon har hela kittet liksom!
tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder bara:/ det tar typ 10 min per bild o det orkar jag inte riktigt med! men jag förmodar att dom flesta som läser har säkert mig på facebook?!
bara för det ska jag ladda upp lite bilder på facebook!
hade gott!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jo, det är sant...även att vi har daglig kontakt så tycker jag det är kul att läsa här....Trevligt med "ny läsning"!

Bästa dagen till dej min sköna!!

2009-11-18 @ 08:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0