heej jag lever!:)

men jag har det bara så förbaskat bra så jag typ hinner inte riktigt uppdatera!:) nu har jag typ vänt upp o ner på mitt rum o vardagsrummet för jag letar efter den jädra sladden som jag måste ha när jag ska lägga över bilder! men den är heelt spårlöst försvunnen... kommer väll fram nångång.
ja iallafall, jag har det heelt fruktansvärt bra, hade en mardröm i natt o det var att jag vaknade på knutpunkten i helsingborg. alltså att jag somnade här i NY o som nu i morse då att jag vaknade upp på knutpunkten, halv kul kanske!:)
det händer så mkt hela tiden så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. men i torsdags så var det lizzies födelsedag så då åkte vi till ikea o köpte godis, knäckebröd o randig kaviar o käkade köttbullar såklart! sen på kvällen så gick jag o rutha(lizzies rumskompis) ut en sväng med tre av hennes kompisar. super trevligt o dunder roligt! träffade dessutom en kille som jag kände igen från växjö, hur sjukt är inte det liksom! kul kväll! sen i fredags kom camilla hit från boston vi gick till mc donalds och stötte på yttligare tre växjö killar, ännu sjukare!:D haha men men världen är liten! sen gick vi ut o åt på afrikansk resturang för att fira lizzies födelsedag, det var en upplevelse. jätte god mat o vi åt med händerna drack honungs vin o ja hade super trevligt!
sen gick jag o camilla vidare till en bar var lite slöa så vi stod som två töntar en stund sen gick vi hem o gjorde äggamackor! på lördagen så shoppade vi o mös runt lite, sen på kvällen gick vi ut med charles o hans vänner. vi åkte till brooklyn o gick till en cubanskbar riktigt skön, dit kommer jag garanterat åka igen!! sen igår så åt vi världens godaste brunch här hemma, jag charles o camilla. charles är som mig där, bara plocka på sig typ allt man är sugen på, så ja det blev en salig blandning av mat men såå gott! sen åkte camilla hem:( o jag gick på bio med adrian. en riktigt lyckad helg:) på fredag kommer mary då blir det liv i luckan så jädra kul!
aja detta var en liten uppdatering iallafall!
hade så bra!!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du ser Växjö är kanske inte såå tokigt...sträcker sej ända till New York! Växjö-borna finns överallt!!!

Puss min gnuss!

2009-11-23 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0