long time no talk!

herregud vad jag älskar detta! okej det kan bli lite rastlöst att bara mysa runt ibland, men sen samtidigt att vara rastlös o mysa runt i NY är inte helt fel! hellre rastlös här än nån annanstans! nu sitter jag o lyssnar på eva cassidy o tänker lite mitt "gamla liv" hemma med ett leende läpparna!
jag trivs fortfarande med min roomies förutom han som bor i schweiz född i kroatien o pratar engelska, tyska, franska o italienska... han är bara jobbig o irreterande han stör sig liksom på när jag pratar svenska o gör svenska saker med mina svenska kompisar, han tycker att man ska prata engelska hela tiden. det är väll inte hans problem vad jag gör? jag drog en liten ramsa på svenska med ett leende på läpparna till honom igår:) han har dessutom sockerberoende, han gick o la sig tidigt och vi andra senare. så klockan två i natt så kommer han ut efter att ha typ sovit i tre timmar och går ner o köper kakor. äter två o går o lägger sig sen igen..
halloween var jätte roligt, vi barhängde lite överallt så det var sketa roligt! man går verkligen in för det här! kön till kostymaffärerna var typ en 45 min väntan dan innan o samma dag! helt sjukt, tur att jag hade fixat mina saker innan!:) det sötaste jag såg var en pappa som var mannen med gule hatten eller vad han heter och hans typ 3-åriga son var nicke nyfiken!
i måndags så var jag o träffade en personligtränare, trodde att jag var i relativt bra form men shiit hon dödade typ mina ben! hon ba:ja du kommer kasnke ha lite träningsvärk imon(som igår) jo tack! träningsvärk är bara förnamnet:D men  det är härligt det känner man att det gett resultat! om jag blir kvar här längre än tre månader så ska jag helt klart "anställa" henne:D hon var super go med! hon kallade mig hennes "swedish powerhouse" det får man väll ta posetivt?:)
idag kommer jensabiten, det ska bli såå roligt! dags att göra lite turistsaker!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det var kul med lite uppdatering... ;-) Sååå söt liten 3-åring med sin gula pappa hahahaha!!!

Älskar dej Elina!

2009-11-04 @ 21:37:04
Postat av: bjerkhoel

haha din vän med SOCKERBEROENDE låter ju nästan som mitt sockerberoende ;) got to love some sugar :P ja visst går dom inför dt å dt e sååå kul för dt e ju dt man ska (inte tilläverdrift men iaf) du va iaf e sööööt/farlig en :) ha dt bäst kram

2009-11-05 @ 17:38:02
Postat av: Katarina

Uppdateringsdags kanske?

Jag får i och för sej uppdatering på vårt vis, men tycker det är kul att läsa här...och kanske lite bilder?!

Lavv juooooo!

2009-11-08 @ 13:57:36
Postat av: cajsa

ååh elina skriv lite mer om hur du har de.. saknar dig!!!!

2009-11-13 @ 16:01:18
Postat av: Katarina

Hemlighetsfull eller? Nej, det tillhör inte din natur... du är ju som en öppen bok!!!

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuss!!

2009-11-13 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0