ajm a´gängstá!

han som vi hyr utav ser ut som en typisk bling bling neger(förlåt!) from the big appel! han är kort knubbig, MASSA ringar och guld hit o dit, han går med solglasögon inne och han har bara ett öga! han kom hit innan o skulle ta betalt det sista för min del av lägenheten och kolla vart han skulle sätta upp tvn som vi snart ska få.
han har nog fått lite dubbelmoral uppfattning om mig, för han sa att min lilla diamant på tanden var det bara mörka gangster tjejer som hade i NY, sen såg han alla mina halsband. först har jag ett band kan man säga där jesus är där fram och maria o jesus barnet där bak, sen har jag mammas guld halsband där det är ett dophjärta, tro hopp o kärlek och en skyddängel. så först frågade han mig om jag var gangster typen, sen såg han alla mina halsband då frågade han mig om jag var hårt troende!
det är skönt för nu har jag kommit in i tiderna här så klockan är snart halv tolv. så nu ska jag sova!:)
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej hjärtat!

Ja men det ser väl bra ut? Sanlööööst dyrt bara, men det är ju bara så verkar det som...

Kul med bilder, ha så kul med nya svenska tjejen idag!

Kram och puss från mamsan!

2009-10-12 @ 10:33:51
Postat av: Jeppe

var ligger lyan??

2009-10-12 @ 14:30:23
Postat av: elina

den ligger i SoHo men precis i kanten till chinatown:D

2009-10-12 @ 15:58:00
URL: http://elinajandel.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Ok!!! Coolt!! Mycket intryck kan jag tänka.. Fortsätt skriv!

2009-10-12 @ 16:35:27
Postat av: sabina

Bra med uppdateringar tjejen :) eller gangsta giiirrl! pusskraam

2009-10-12 @ 16:40:59
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Wangster! :)

2009-10-13 @ 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0