arbetslös?HELL NO!:D

jag fick jobbet, eller jag provjobbade idag och fick komma imon igen så jag tar det som ett ja! vet dock inte vad jag får i lön det får bli en diskussion senare i veckan! åhh så skönt! det är på en model lounge som ligger jätte nära där jag bor så det är perfa! det jag ska göra är typ att passa upp modeller när dom kommer mellan sen castings och när dom känner för att bara hänga lite. passa upp o passa upp, men se till så att det finns dricka och snacks nya tidningar och saker som det. själva arbetsuppgifterna är kanske inte toppen toppen men såå roligt med mkt nya kontakter! o framför allt att liksom gå till något:) o mina arbetstider är tio till fem så det är oxå jätte bra! d har jag liksom sovmorgon men ändå kväll liksom:)
idag har jag träffat en annan svensk tjej med från stockholm(hon från kontaktannonsen) hon var jätte gullig vi mös runt i SoHo Tribeca typ så nära där jag bor, sen gick vi en sväng till Ground Zero, ja det var bara en byggarbetsplats nu faktiskt.. men nu har jag vatt där! idag har det varit super väder men helt svin kallt men sånt riktigt mysigt väder..
nu ska jag nog faktiskt hoppa i säng för jag är riktigt trött!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis :) Vad roligt!

2009-10-20 @ 07:10:53
Postat av: Jeppe

Grattis!!

2009-10-20 @ 08:46:50
Postat av: Katarina

Grattis igen hjärtat!



Lycka till med fortsättningen!



Vi älskar dej :-*

Mamma, PappaP, Fidelie, Alfons och Elvis!

2009-10-20 @ 09:15:16
Postat av: Johanna E

Ett stort grattis till jobbet från mig , Freddan o kunsin Noel.

2009-10-20 @ 09:47:39
Postat av: sabina

Vad kul att Bernard var en bra kontakt för dig! Good luck!!:) hälsa honom från mig! Grattis till dig. Puss

2009-10-20 @ 10:06:58
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: malin

åh va roligt för dig gumman. blev så glad när ja läste de. du klarar de nya livet galet bra =) puss

2009-10-20 @ 11:17:55
URL: http://mjaouliin.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ÅH Grattis elina, va roligt för dej. Lycka till med allt och hoppas du har skoj, eller ja de har du ju.. =) puss och kram Pär hälsa också

2009-10-20 @ 15:02:36
Postat av: Anonym

aa fan vad grymt !! tänkt vad detta kan leda?! superkul elina puss

2009-10-21 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0